dijous, 14 de gener del 2016

A CLASSE TENIM UNA CAMPIONA!



El divendres 30, el 31 i 1  d’octubre vaig fer un campionat, el campionat d’Europa, que era la primera vegada que es feia a Badalona. Van fer una inauguració on van sortir els gegants de Badalona; la dimonieta, el Jeroni i la Badamar. Els castellers van fer torre d’agulla i també van ballar de sardanes. 

Van dir els concursants i els països: Itàlia, Hungria, Gibraltar , Rússia, França i Espanya . Primer van fer balls de diferents modalitats: de Dance Show ,Fit kid ,fantasia i hip hop. Ballaven primer individuals, després duos, després grups i per últim els equips. 

Jo vaig ballar en equip. Vaig fer un ball de fit kid, que és ball acrobàtic i després de fantasia, que és ball amb una historia, per exemple, vam fer de encantadors de serps que és lo que vaig ballar jo. 

Ens van sortir molt bé les actuacions, en la modalitat de fitkid vam quedar segons i en la modalitat de fantasia vam quedar campions d’Europa. Tot l’esforç de l’equip va tenir la seva recompensa. 

Jo m’ho passo molt bé en aquests campionats perquè estic amb les meves amigues i amb la resta de nens i nenes del club.
Anna Gallardo Domènech ,4art B


2 comentaris:

  1. Anna.G jo no se com et pots estirar tant!Jo fent un pi pont ja em costa!

    ResponElimina

  2. Anna Gallardo jo no se com ho pots fer però ,felicitats perquè això és una cosa que costa una mica si no entrenes. Moltes felicitats!

    ResponElimina