dimarts, 27 d’octubre del 2015

LA VISITA AL COSMOCAIXA



Avui dia 27 d’octubre hem anat al Cosmocaixa. El primer que hem fet ha sigut anar al planetari, ens han projectat a la cúpula les constel·lacions de les estrelles i els planetes que es poden veure a ull nu. Després de la pel·lícula hem anat a esmorzar. Quan tots hem acabat hem anat al bosc inundat, allà hem vist molts animals, el que m’ha fet més angunia ha sigut una taràntula. A una de les peixeres hi havia un peix molt gran amb una forma molt rara.
Ens hem assegut davant d’un vidre per dibuixar peixos que passaven per allà. A l’ acabar hem agafat una fitxa que havíem de fer per grups.
Quan hem acabat podíem anar al museu a fer tot el que hi havia. A mi m’ha agradat tot, però el que més m’ha agradat ha sigut tocar una columna de gel i fer que un globus pugés.
La sortida al Cosmocaixa, m’ha agradat molt!!!
                                                                           Èlia Camí





3 comentaris:

  1. Els animals del bosc inundat eren molt xulos. I el peix gran i la rajada em van agradar molt. Pol Jiménez

    ResponElimina
  2. Caram, que treballadors que esteu els Geganters i els Diables!!! Us felicito i també a l'Èlia Camí pel text que ha escrit. Records de la Maria.

    ResponElimina
  3. M’ha agradat molt la sortida al Cosmocaixa.

    ResponElimina